jambu SIOT Aku!!!


Tuesday 20 December 2011

mY sweet best friends

ehem3...testing2 one two three...hahahahah...assalammualaikum..kpde mmber yg x di kenali...hari punye criter about akunye sweet girl...hahaha...tp nie bkn awek aku bkn adik angkat aku...tp aku anggp dyer mcm adik.. name dyer,,,anom,,,,,,,,hahahah...soo aku gune dyer pnggilanadik r..adik aku nie xtau r nk kater ape...!!cbb dyer nie kuat mengamok..btw sronk bler layan dyer time temper!!hahahah..mngancam and ade fight skit...!!1hahahhahah...ckit2 msti nk remove aku dlm fb..!!tp dyer xkan buat kot mybe syg kat aku..hahaha..


pic nie aku tngkap mase kat umh dyer malam raye...wlaupown pic nie mcm haram jadah buruk giler...tp aku bersyukur..bg aku kre okey r dri xder gmba langsungkan!!!lg satu law nk knl gn adik aku nie p lahh add kat fb dyer spotting..hahahahaha,,nme fb dyer ade kt pic tuu...hahah


ermmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...nk cter ape lg ekk..huhhhh...care aku nk knl dyer..mule2..aku add dyer at fb dan2 dyer single...time tuu r aku masok jarum nk test ayat,,,tp salah ayat jd adik angkat...ahhahahh...
aduuhhhh,,nk cter ape lg nie....mkin bnyak makin merapu plak...aku nk stop r,,law ade ayat lagi..aku edit blk..ahahhaha.....


p/s:aku syg giler kat adik aku nie..!!!syg kat anommm zainal <3 <3...

No comments:

Post a Comment